Bering motoros kordúra ruha szett

Eladóvá vált Bering motoros kordúra ruhám. A mellékelt képeken látható állapotban.
Nem sérült, nem balesetes. Azért eladó mert szimplán kihíztam.
A Beringben a teteje volt a kínálatnak amikor vettem. Sok szép km töltöttünk együtt és sok időjárás viszontagságtól megóvott.
Kivehető béléssel, rengeteg testre szabási, állítási lehetőséggel. Sok zseb, belső külső. Úgy kb. 80-100km kibír szakadó esőben is de egész napos túránál már kell az eső ruha föléje. Béléssel akár 7 °C ban is remekül elmotoroztam vele a hegyekben egy aláöltözővel és 2 hosszú ujjú pólóval alatta, de volt hogy a 3°C is túléltem benne a markolat fűtéssel.
A méret 2XL. de inkább úgy mondom, hogy 175 - 190 cm magasságra (180 vagyok) és 90-100kg voltam amikor a legkényelmesebb volt, erre a típusra tudom ajánlani! :)
Irányár : 55 000,- a szett csak egyben elvihető!